Главная » 2018 » Апрель » 14 »

Алгоритми Google: як поліпшити позиції, не потрапивши під санкції


22:01

Алгоритми Google: як поліпшити позиції, не потрапивши під санкції

Регулярно Гугл і Яндекс випускають нові алгоритми, завданням яких є поліпшення видачі, боротьба з неякісними ресурсами. Якщо раніше користувач на свій запит отримував безліч сторінок і не завжди знаходив потрібний йому відповідь, то зараз, завдяки пошуковим алгоритмам, він за лічені секунди може отримати рішення на будь-яке питання.

У статті ми розповімо про основні алгоритмах Google, випущених в останні роки, і їх вплив на видачу. Розберемося, що потрібно враховувати власникам сайтів, щоб не потрапити під санкції і як слід оптимізувати і просувати свій ресурс, щоб покращувати позиції.

Гугл Панда (Google Panda)
Під санкції цього алгоритму потрапляють сайти з неунікальним автоматично згенерували контентом, а також сайти з текстами, перенасиченим ключовими запитами. Крім цього, алгоритм зачіпає ресурси, на яких один і той же текст повторюється на різних сторінках.

Як уникнути?

Додавайте лише унікальні тексти на свій ресурс, бажано, щоб оригінальність була не нижче 95%. Чи не перенасичувати тексти ключовими запитами - рекомендуємо використовувати 1 запит на 300-500 символів. Перевірте сайти на дублі, їх бути не повинно, в іншому випадку закривайте дублі від індексації, налаштовуйте тег canonical або next prev, якщо сторінки є повністю однаковими - налаштуйте редирект.

Робота з контентом може значно вплинути на просування вашого ресурсу, тому додавайте оптимізовані статті якомога частіше, пишіть продають унікальні описи для товарів в магазині, і тоді ніяка Панда вам буде не страшна.

Гугл Пінгвін (Google Penguin)

Під санкції потрапляють сайти з покупними посиланнями, ресурси з низькосортної посилальної масою (посилання ведуть з сайтів поганої якості або зовсім не підходять по тематиці).

Як уникнути?

Регулярно перевіряйте кількість посилань, що ведуть на ваш сайт, за допомогою Вебмастеров і сервісів для аналізу посилань, наприклад, Megaindex.com. Позбавляйтеся від спамних посилань, посилань з низькосортних ресурсів. При просуванні нарощуйте тільки природну кількість посилань, намагайтеся робити упор на безанкорние посилання. За велику кількість посилань з ключовими словами можна отримати санкції.

Колібрі (Hummingbird)

Можна сказати, що це основний алгоритм Гугл, який включає в себе і Панду, і Пінгвін, і Фред і RankBrain. Він надає користувачам сторінки з точним входженням запиту, враховуючи зміст запиту і беручи до уваги синоніми пошукової фрази.

Як вплинути?

Пишіть тексти, орієнтуючись на людей, а не роботів. Точне входження ключових фраз не обов'язково, використовуйте LSI-копірайтинг. Контент на сайті повинен бути різноманітним, тому варто включати більше синонімів, що стосуються тематики запиту.

Антипіратський апдейт (Google's Pirate Update)

Алгоритм Гугл, який, відповідно до закону DMCA (рус. Закон про авторське право в цифрову епоху), зобов'язує пошукові системи не показувати ресурси, що порушують авторське право. Назва алгоритму говорить сама за себе, він бореться з сайтами, що містять піратський контент, а також ресурсами, які публікують інформацію про те, як завантажити авторський контент з інтернету.

Алгоритм Google's Pirate Update зачіпає як органічну, так і платну видачу, тобто у ресурсів з піратським контентом не буде можливості просуватися навіть у платній видачі Гугла. Подати скаргу на крадіжку матеріалів ви можете на сайті.

Також в 2017 році був введений Антипіратський закон, згідно з яким сторінки з піратським контентом будуть заблоковані.

Як уникнути?

Все дуже просто - не додавайте піратський контент на свій сайт. Якщо на ваш ресурс будуть надходити скарги, точна кількість яких Гугл не озвучував, то сайт потрапить під санкції.

Голуб (Pigeon)

Алгоритм, який враховує знаходження користувача і видає результати у відповідності з його місцезнаходженням, віддаленістю від передбачуваного об'єкта. Наприклад, якщо ви хочете знайти найближчий медпункт від вас, Google врахує вашу локацію і видасть в результатах ті установи, які ближче всього знаходяться до вас.

Для поліпшення локального ранжирування стали залучатися асесори - саме люди беруть участь в оцінці ресурсів, аналізуючи популярну локальну видачу. Асесори вивчають сайти на відповідність місцезнаходження по регіону, їх завдання - позбавити видачу від ресурсів, які насправді не відповідають вимогам.

Щоб поліпшити ранжування вашого сайту за певним регіоном, рекомендуємо вам зареєструвати сайт в Google Мій бізнес, а також в довіднику Яндекса, каталогах і довідниках сайтів. Вказуйте місцезнаходження в тегах і текстах, це дозволить збільшити релевантність сайту по регіону.

Mobile Friendly Update

Не секрет, що Google віддає перевагу сайтам, оптимізованим під мобільні пристрої. Пошуковик змінив підхід до індексації і почав обробляти сайти, виходячи з інтересів мобільних користувачів. Згідно зі свідченнями статистики, мобільні запити в рази перевищили десктопні. На даний момент mobile-index став основним, а значить, в першу чергу будуть індексуватися і ранжуватися mobile-friendly сайти.

Як повідомив співробітник пошуковика Джон Мюллер, Google буде повідомляти власників про переведення їх сайту на mobile-first індексацію через сервіс Search Console.

Ви можете перевірити, чи відповідає ваша сторінка вимогам Google, за допомогою інструменту перевірки мобільних сторінок, і внести зміни за його рекомендаціями. Пам'ятайте, щоб догодити Google, ваш сайт обов'язково повинен мати адаптивний дизайн або мобільну версію.

Фред (Fred)

Під «приціл» даного алгоритму потрапили малокорисні для користувача сайти. В основному це ресурси, що містять контент для залучення трафіку і велика кількість рекламного матеріалу.

Як уникнути?

Не зловживайте медійної, банерної та іншої рекламою; уникайте великої кількості вихідних посилань.

RankBrain

Система штучного інтелекту, створена на базі машинного навчання, яка дозволяє правильно розуміти і обробляти запити користувачів.

Категория: SEO | Просмотров: 15 | Добавил: Uainetatua | Теги: Алгоритми Google: як поліпшити пози, не потрапивши під санкції | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Лицензия Creative Commons
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons С указанием авторства 4.0 Всемирная.